Vera Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Är just i denna stund på en skitjobbig boss ii Phazon Mines. Det är en slags säkerhetsrobot som står i mitten av rummet. Runt om honom så skjuter det kulsprutor på mig. Dataskärmarna runtom säger att roboten bör stängas av snarast..... GÄRNA !!!....men HUR ?? Blir sönderpepprad !!! HJÄLP !!! :cry: :cry: :cry:
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 hmmm vad var den senaste uppgradering du fick?
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 jaha du menar den............ hur fnar det an gjorde.......... jag har ju klarat skiten......... sorry dont remember
Vera Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 :( Det borde vara nåt med Megabomben eller så...för det står när man scannar den att man kan se en Bomb inne i den...nåt sånt !
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 :( Det borde vara nåt med Megabomben eller så...för det står när man scannar den att man kan se en Bomb inne i den...nåt sånt ! mmm kanske att det går med thermal Visor
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Nej...den visar inga tecken på värme hmmmmm............ har du Power Bomb sa du?
Vera Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Nix...den senaste jag fick var gravity-dräkten. var får man bomben då?
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 komemr inte ihåg men asså jag blir irriterad jag borde veta.............har du testat alla vapen?
Vera Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Ja det tror jag....suck !! minns du vilken boss jag menar ??
Rekommendera inlägg