ZANN0 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 NU är det alltså så att jag har försökt att komma till magma rock i två veckor men jag fattar inte hur man kommer dit jag har klarat farmor(alltså briggs mamma) och jag har klarat alla rocks(jag vet inte om det är rätt men jag tror det) kort sagt HUR IN I HELSEFYR KOMMER MAN TILL LEMURIA SNNNNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLAAAAAAAAAA SVARA SNART :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 man måste ha trident Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 lite uppanför staden där briggs bor finns ett torn där får du en bit av trident som du ska ge till briggs mormor. det finns två såna torn till som det finns bitar i dom ska du också ge till mormorn sen för du trident ut av henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 va e golden sun!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 du skämtar va!!! det e det bästa Gameboy Advance spelet som finns både 1:an och 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 aldri hört d förr! rollspel LR?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 aa det e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja men jag har två stycken såna vart är den tredje jag har den från shine of the sea god och ankhol ruins vart är den tredje Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 längst ner där det e snö finns det ett blåt torn där finns den tredje Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 VA E GOLDEN SUN!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 man ska rädda världen från att gå sönder, så man måste slås mot monster och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 cOOl mEN nU är DET game cube som gäller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg