The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 det vet jag inte =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 just det även fast du kanske är ärlig kan ja inte lita på dig men kan inte jag få din msn iallfall ifall jag ångrar mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ok. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag jag har tatt den i som man får i ankhol ruins och den man får i shine of the sea god men jag hitta bara burst i tornet längst i söder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag tror man ska gå rakt fram när man kommer in tornet i söder, där i ett rum borde det finnas en iskub som det e en spricka i där ska du använda burst. och då får du den sista delen. jag tror det var så iaf =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 no probleme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Zanno, när du har trident bitarna ska du ge dom till briggs mormor. Sen när den är klar ska du använda reveal och ta den. Åk till Yallam och skriv av barnens låttext. Åk till sea of time och gör som texten säjjer så möter du posejdon som du ska använda trident på. Sen kommer du till Lemuria. Magmarock ligger långt upp på gondowan. Lycka till. :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 tack jag är på magma rock nu ganska bra fiender där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag har emulator. jag bara laddar hem mina spel på eMule =) ja me fast det egentligen ä olagligt . ja laddar ner på games2play.net! prova det nån gång ! finns pokemon firered o leafgreen o ladda ner på emule?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg