Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hur ska man göra för att komma till 1:a diamant tempelt i dark world!!! ja kan inte komma dit.. ja har för mig att man ska använda Quake eller nått sånt.. men ja har ingen kraft kvar för a försökte de... hjäälp mig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 gå till där den första kristallen är på kartan och där hittar du en apa i en skog eller vad man säger sen går du med han till templet betala honom dom 200 kronorna han vill ha så öppnar han dörren åt dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 vadå? asså man kan inte komma till kristalen för att det en massa buskar ivägen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray zzor Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 kan någon här hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 va vill du ha hjälp meee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg