Ray zzor Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag behöver hjälp med att hitta pinsir och jigglypuff på pokemon sapphire "can anybody help me?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray zzor Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 :gitarr: snälla snälla kan någon svara på min fråga :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag har gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja har svarat bättre... kolla alla dina andra likadana trådar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 varför gjorde du så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 vadå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 pinsir i nordvästra delen av safari zone du måste ha mchbike och jigglypuff gå upp från rustboro surfa så långt upp det går sen surfa mellan stenarna så hittar du en gräsplätt med taillowar och swallowar och jigglypuffar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg