sofie Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Skrivet 9 Oktober 2003 Hej undrar bara ifall det finns någon schysst människa som skulle vilja berätta för mig hur detta fusk fungera jag får nämligen det inte till att funka! Får upp rutan där man skriver in fusken med sedan när man skrivit och tryckt på enter så händer det inte ett smack! Är mest intresserad av att veta hur man får mera pengar... :D Kram Fia Citera
Gäst Trion Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Skrivet 10 Oktober 2003 skriv: i am weak då kostar det inget :D Citera
king-of-the-kung-fu Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Skrivet 10 Oktober 2003 fusk är ju lätta på de...men de e inge kul o fuska Citera
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Skrivet 11 Oktober 2003 Hej undrar bara ifall det finns någon schysst människa som skulle vilja berätta för mig hur detta fusk fungera jag får nämligen det inte till att funka! Får upp rutan där man skriver in fusken med sedan när man skrivit och tryckt på enter så händer det inte ett smack! Är mest intresserad av att veta hur man får mera pengar... :D Kram Fia pay tribute to your king=alla belöningsbyggnader nerdz rool=rena industrier Kommer inte ihåg några fler... Kolla på startsidan för fuska.se så finns det nog fler. Citera
Gäst kingofthefire Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 kolla fuskhemsidor först inan du kollar här! Citera
hotty Skrivet 10 December 2003 Rapport Skrivet 10 December 2003 power to the masses alla kärnkraftverk.om ni går in på el bygnader och sänn på presnent sänn på skräpbygnader oki på landmarks så får ni alla bygnader på spelet Citera
Dawe 1337 Skrivet 10 December 2003 Rapport Skrivet 10 December 2003 Leta i hemsidorna lite vettu Citera
FireFly Skrivet 10 December 2003 Rapport Skrivet 10 December 2003 Skriv in "Power To The Masses" så får du alla kraftverk, sen skriver du "I Am Weak" så kan du köpa allt gratis, bygg 10 Fusionskraftverk och förbind dom med grannen! Då kan du få en massa pengar pga el som grannen köper, jag har varit uppe i 154 watt! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.