K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 de e bättre med en SP. min har inte en enda repa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 kul för dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 de e bättre med en SP. min har inte en enda repa ;) Min har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 hur lyckas man ha repor på gameboy sp :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hur lyckas man ha repor på gameboy sp :blink: ingen aning ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 kan hände en olika medans man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 En som jag känner säger att dom tar bort glaset i Br, och sätter ett nytt :D men är det sant ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Det finns ett display-putsningsmedel som man kan köpa på teknikmagasinet, som är till för att putsa rent displayen på mobiler, men plasten på mobil-skärmar e samma plast som används för skärmen på gameboy, så använd det putsningsmedlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 INte riktigt. GB har nån plast över så det håller bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ja mobilen har väl inte lika som GB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 En som jag känner säger att dom tar bort glaset i Br, och sätter ett nytt :D men är det sant ???? är det sant eller........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Det gör inget med några repor. Och det är faktiskt lätt att få repor SP (även om jag inte har ett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.