Far Cry är as grymt eller vad tycker du??
Jag älskar Far Cry!
Har non har klarat det??
Far Cry är as grymt eller vad tycker du??
Jag älskar Far Cry!
Har non har klarat det??
ja lirar battle cry ;)
nästan samma :)
Jag har beställt Far Cry..
men lite onödig tråd.
jag spelar det
Jag och Min Polare Har snart klarat det=). Vem här Tycker det är Äckligt?. :D
eh, inte så mycket.
i need help..
jag är på ett uppdrag där man ska rädda valerie (tjejen som va me på båten)..men när jag kommer in i rummet hon e i så behöver hon inte räddas! hon bara står där som ett fån..
[ska kolla vilken bana, checkpoint det är]
------------------------
EDIT:
bana: Cooler
Checkpoint: 7
det enda som saknas är hajar HEHE
va?
hajar??
jag tror att han menar att han saknar att det inte finns hajar i vattnet.va?
hajar??
det skulle va kul med hajar men jag klarade far cry för länge sen
det slutase inte som jag trodde
men det var sk*tkul spel hela tiden
jag vet EXAKT vad det är!i need help..
jag är på ett uppdrag där man ska rädda valerie (tjejen som va me på båten)..men när jag kommer in i rummet hon e i så behöver hon inte räddas! hon bara står där som ett fån..
[ska kolla vilken bana, checkpoint det är]
------------------------
EDIT:
bana: Cooler
Checkpoint: 7
jag hade samma fel!...
du har bränt skivan va? du måste fuska dig förbi det!
gå till genvägen farcry (om du inte har en så skapa en) höger klicka på genvägen och välj egenskaper..... sen i rutan där det står "Mål" skriver du in "-devmode" då har du aktiverat fusken.... när du kör farcry igen så trycker du som vanligt på "Campigen" till höger har du då alla baner välj då banan efter den som krånglade lite så fotsätter du att NJUTA av spelets gång!
det bästa är att du inte missar nåt i spelet för att precis efter du har räddat henne så skulle du ändå klarat banan :P :P
nej, jag har inte bränt det..jag har beställt det från elgiganten..och jag vill helst inte fuska..
jag förstår det.. men det finns inget annat sätt tuvär inet annant sätt..nej, jag har inte bränt det..jag har beställt det från elgiganten..och jag vill helst inte fuska..
sen när du har fixat det så bara tar du bått "-devmode" så är fusken borta
okej..tack..
Jag ska få Far cry på söndag är det bra?
jag ska nog skaffa det..
Farcry är JÄVLIGT bra kan jag säga!! men nu kan jag inte avslöja mer!!!!
ut av mig får farcry en 9 av10
det enda som saknas är hajar hehe
okej..nu har du typ avslöjat att sista bossen är en stor fet muterad haj..
men jag får väl se när jag kommer så långt..
jag är på banan swamp å har fastnat...ja e på checkpoint typ 4 lr 5 där valarie å ja har splittrats å ja ska te headquaters om ja inte minns fel, men ja kommer inte in dit...ja måste ha keycard lr komma in nån annan väg, men ja kan itne hitta nått keycard lr annan ingång, va ska ja göra?...ja ja vet att första dörren öppnar valrie (hon säjer, guess what I'm here for...) åt en, men sen huset efter de kommer ja inte in i...
nån som kan hjälpa?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in