Gäst max99 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag ligger på runt 93 spel! jag har laddat ner ett program från nätet så jag inte behöver ha något chip för att spela dom brända spelen. vad i h*****e???jag sktyter om att jag har 60 spel så kommer du och har fler!!!! :o detta är för jävligt!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 onödigt att ha så många spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag har runt 10 spel.. Ska köpa THUG2 NFSU2 och några fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 har 14 spel och ska köpa gta:sa och mc3 kanske ska byta två gamla spel mot gta:sa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 onödigt att ha så många spel ;) säger du bara för att du har så lite spel!! <_< det e inte onödigt man har ju mer att spela :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 du danne006, du ska kunna reglerna något så när nuförtiden. Det där var både §1.11 och tre inlägg i rad. Inget sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) Om man nu har 100 spel. Har du tid att sepla all tills du klarat dem? Jag skulle få ångest för att jag inte klarat dem 100%... Skulle förstöra min sömn.... :( Tycker det är jobbigt med "ändra" knappen. Råkade typ anmäla mig själv... Jag spelar för mycket. Mitt PSone fick typ cancer... "den här lasern har inte lång tid kvar..." BUHHHUUU!!! Skulle jag läsa det i en bok... Redigerat 17 Oktober 2004 av Claudia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag har bara 8 spel till ps2 och 21spel till ps1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille_12345 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Need For Speed: Hot pursuit 2 Half-Life GTA: Vice City Silent Hill 2 Sagan om de två tornen Eye Toy Resident Evil: Outbreak Jag får det till 7 spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag har bara 4:a=? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Max99: jaja dt e roligt med mycke spel men då går ju hela dagarna med dt jag iaf skulle inte änns spela med många av dem för jag brukar inte ha tid att spela <_< :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 onödigt att ha så många spel ;) Tycker jag med hajen :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg