Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 nu har jag bara starfox adventure gör gärna en topp 5 lista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ska jag skriva spel som redan kommit ut eller som ska komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 spelar ingen roll gör två listor då!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 1 The legen of zelda for Nintendo Gamecube 2 Metroid Prime 2:Echoes 3 Starfox 4The legend of zelda: Four Swords adventures 5 Fire Eblem 6 Donkey kong:jungle beat 7Paper Mario 2 tror inga av dom har kommit ut än tyvär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Är pokemon coluseum kul lr?? många säjer det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 hmmm....... ja jag tror det är ganska kul....... men jag tror det blir roligast om du har krt nåt pokemon spel för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det har ajg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det har ajg! bra då kan du nog få ut det lilla extra av det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ok... det lilla extra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ok... det lilla extra?? ja men nu har man ju typ bara bra pokemon så jag tycker man borde har kört ett annat spel och vara säker på att man gillar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ok jag förstår ska köpa det och kanske metriod prime men en kompis säger att det suger. är det lätt att sikta`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ok jag förstår ska köpa det och kanske metriod prime men en kompis säger att det suger. är det lätt att sikta`? ja om man använder lock-on funktionen :) men vikket metroid ska du köpa då?jag tycker iaf du ska köpa första så kan du spela uppföljaren sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg