Muffin_mannen Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 :huh: Nån som har ett fungerande :cool: NES 8-bit :cool: med alla kablar?? BILLIGT!!!! spel behövs ej! MEJLA: [email protected] :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Kolla på marknaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 mm, kolla marknaden, men bara så du vet så är en hel del efterfrågan på nes, dom kan säljas för upp mot 3000 nuförtiden, gå in på tradera.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 :huh: Nån som har ett fungerande :cool: NES 8-bit :cool: med alla kablar?? BILLIGT!!!! spel behövs ej! MEJLA: [email protected] :meddum: nepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 mm, kolla marknaden, men bara så du vet så är en hel del efterfrågan på nes, dom kan säljas för upp mot 3000 nuförtiden, gå in på tradera.com Jo. Tradera.com är en bra site. Där har jag köpt mycket ifrån. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jag ahr ett 8-bitars :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 he.... spelbutiken.se?? de har nog en billig där (har inte tittat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ja har 2 st 8-bitars säljer 1 adda mig [email protected] ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoJJi Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 mm, kolla marknaden, men bara så du vet så är en hel del efterfrågan på nes, dom kan säljas för upp mot 3000 nuförtiden, gå in på tradera.com 3000? Du måste mena 300. Ett bra ställe för att köpa gamla NES prylar på är stora loppis. Såg en snubbe som hade 7 st och sålde för 150 st med alla kablar o 2 handkontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg