Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vi har två delar i våran dator...(Jobb och Spel)...jag skulle vilja flytta över låtar från Spel till Jobb...hur ska jag göra då? :(

Om du går till Mappar sedan är det bara att dra låtarna från den mappen som det ligger i (Spel) till den andra mappen (Jobb).

Går det?

Skrivet
(DanneStorm @ 07/07-2004 06:54:44)

Vi har två delar i våran dator...(Jobb och Spel)...jag skulle vilja flytta över låtar från Spel till Jobb...hur ska jag göra då? :(

Om du går till Mappar sedan är det bara att dra låtarna från den mappen som det ligger i (Spel) till den andra mappen (Jobb).

Går det?

:unsure:

Öhhmm...vart ska jag gå då? På startmenyn lr?

Inom sånnt här är jag helt :zzz:

Skrivet
(RavenE @ 07/07-2004 12:11:28)
(DanneStorm @ 07/07-2004 06:54:44)

Går det?

:unsure:

Öhhmm...vart ska jag gå då? På startmenyn lr?

Inom sånnt här är jag helt :zzz:

Ta mapparna bredvid varandra.

Sedan klickar du på en ikon och håller nere musknappen & flyttar markören till andra mappen.

Upprepa på samma sätt med andra ikoner.

Skrivet

Öhhm...vilka mappar då?

Då man startar datorn, så kan man välja SPEL lr JOBB.

Då vart det genast svårare va´? :evil:

Jag förstår inte. <_<

Förklara bättre.

Gäst kekonen
Skrivet

klicka så att all musik du ska flytta e påklickat(alla på samma gång).Sen så högerklickar du på en av dem o tar "kopiera".Sen går du in på den andre profilen(jobb eller va de va!).sen så när du e inne där så högerklickar du på skärmen o tar "klistra in!så e de klart!Sen vet du hur man gör:D!

Skrivet

klicka så att all musik du ska flytta e påklickat(alla på samma gång).Sen så högerklickar du på en av dem o tar "kopiera".Sen går du in på den andre profilen(jobb eller va de va!).sen så när du e inne där så högerklickar du på skärmen o tar "klistra in!så e de klart!Sen vet du hur man gör:D!

Men asså.... :bah:

Då jag startar datorn, så kommer det upp en blå bild där man kan välja W-98 SPEL ELLER W-98 JOBB.

Jag har min musik på W-98 SPEL men vill flytta över dom till W-98 JOBB, och för att kunna byta mellan W-98 SPEL och W-98 JOBB så måste jag starta om datorn och då försvinner ju allt som jag har kopierat, så man kan inte klistra in.....Jag har provat att bränna all musik på skiva, men det går inte....hur ska jag göra? :unsure:

Skrivet
(RavenE @ 07/07-2004 20:56:31)

Men asså.... :bah:

Då jag startar datorn, så kommer det upp en blå bild där man kan välja W-98 SPEL ELLER W-98 JOBB.

Jag har min musik på W-98 SPEL men vill flytta över dom till W-98 JOBB, och för att kunna byta mellan W-98 SPEL och W-98 JOBB så måste jag starta om datorn och då försvinner ju allt som jag har kopierat, så man kan inte klistra in.....Jag har provat att bränna all musik på skiva, men det går inte....hur ska jag göra? :unsure:

Det var riktigt svårt det..

Varför går det inte att bränna?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...