# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 (DanneStorm @ 07/07-2004 21:43:39) (RavenE @ 07/07-2004 20:56:31) klicka så att all musik du ska flytta e påklickat(alla på samma gång).Sen så högerklickar du på en av dem o tar "kopiera".Sen går du in på den andre profilen(jobb eller va de va!).sen så när du e inne där så högerklickar du på skärmen o tar "klistra in!så e de klart!Sen vet du hur man gör:D! Men asså.... :bah: Då jag startar datorn, så kommer det upp en blå bild där man kan välja W-98 SPEL ELLER W-98 JOBB. Jag har min musik på W-98 SPEL men vill flytta över dom till W-98 JOBB, och för att kunna byta mellan W-98 SPEL och W-98 JOBB så måste jag starta om datorn och då försvinner ju allt som jag har kopierat, så man kan inte klistra in.....Jag har provat att bränna all musik på skiva, men det går inte....hur ska jag göra? :unsure: Det var riktigt svårt det.. Varför går det inte att bränna? Windows 98-datorna hade väl inte brännare?Iallafall de som hade W98 när de var nya. Skaffa en MP3 spelare. B) Det är väl lättaste sättet. Citera
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) Starta i spel Öppna den här datorn om du ser två hårdiskar är disken upp delad i två så kommer det här garanterat fungera, men om det är en så är det ändå stor chans att det går(ingen garanti dock). Öppna mappen med musiken. och höger klicka sedan på en fil välj egenskaper, skriv av vart musiken ligger. Starta i jobb Öppna den här datorn. och försök öppna mappen som du skrev upp nys om det gick så är det bara att dra filerna med shift intryckt(om du vill flytta musiken) till mappen du ha dem i. om du inte hitta mappen så ta den andra hårddisk iconen och öppna mappen du skrev upp. Sedan är det bara att dra filrna med shift intryckt(om du vill flytta musiken) till mappen du ha dem i. Redigerat 12 Juli 2004 av henke37 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.