Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Newgrounds filmerna är hur bra som helst, i alla fall dessa jag kommer att visa.. På Newgrounds kan man ladda ner ett program som heter Macromedia Flash MX, där kan man göra filmer, rita själv, tima in saker och så alldeles själv, vissa som har detta som ahr övat i flera år, de är riktigt duktiga! En som heter oeter Murphy på Newgrounds (Hans användarnamn) har gjort en mycket bra film serie som heter Rival helt själv.. Det finns tre delar och den fjärde håller han på att göra, och dessa filmer, dem är riktigt bra gjorde! Alltså tre delar, ettan, tvåan och trean, för att se på filmerna trycker ni bara på "Watch this movie", dock är dessa filmerna med engelskt tal och engelsk text och GRYM musik, det kan också vara svårt att göra själv. Men det finns i alla fall, jag kan tyda hela manuset på Rival så om ni inte förstår någon mening kan jag översätta om det önskas.. Enjoy the movie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Hur bra kan man bli? Jag måste få se 4:an!! Jag har sett en Kirby-film där som jag ska leta upp! Den också kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Dom va ju sjukt bra fattar inte att man kan göra sånt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Hittade kirbyfilmen, här kommer den: http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=56797 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 f*n vad bra dom va alla fimerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag visste att ni skulle tycka om dem.. Tänk på de filmerna! Och här komemr jag med en film där jag blir tokig på att jag inte kan få gubbarna att gå, förstår ni hur duktig han Peter Murphy är eller? Helt otroligt.. Jonash: Jag skulle vilja ge dig ett datum för fyran men det står bara: "Part 4 coming soon" så tyvärr =(.. Det finns också en skapare som heter LegendaryFrog, jag har sett alla hans filmer (Peter Murphys också) och han är proffs på att göra ROLIGA filmer, det är roliga filmer alltså! Dessa filmer har LegendaryFrog gjort: "Kerri's Big Invention" "Final Fantasy" "All Your Pie" "The one ring to rule them all" "The one ring to rule them all 2" "Zelda" "Kerrigan <Innocence>" "I am resident evil" Enjoy it!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 FF filmerna är bra,kolla bara in Chocobo låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Okej, den final fantasy filmen är så rolig.. Kolla denna texten bara "With Music by Noubo and Graphics by Wong Chu" Ett utdrag ur texten på den final fantasy filmen asså, låter lite roligt.. Skrattar alltid till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Innehåller inte newgrounds lite snusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Nej. Inte lite. MYCKET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 28 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Jo det gör det, tyvärr, men om man bara koncentrerar sig på det man ska göra på newgrounds så undgår man det ganska lätt, för de filmerna jag lagt ut här är väl ganska bra? Själv tycker jag att de äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 här är några grymma mario filmer http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=9867 och här är också några(dom är det våld i så jag rekomenderar att ni minst fyllt10 http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=113889,http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=124155 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.