DanniQ Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 När man klickar på Avsluta försviner hela msn då? Kan man inte bara gå in på Start - Alla program - Windows Messenger, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Öh Va? Ytterman: OK. O.O Kan jag typ få den adressen eller nåt till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Tryck så här när ni intallerar msn plus om ni inte vill ha det där reklamen grjen. http://www.mess.be/_pictures/plus!3-sponsor.png Redigerat 8 Juli 2004 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag instelerade det Bra. Sen gjorde jga om det DÅ komm det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Antingen kör med Pest Patrol eller AdAware. Borde fungera. ad-aware funkar inte.Det är jag helt säker på eftersom det inte funkade för mig o shanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Men kan jag få nån spn där grej nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.