Legend_gamer Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vilken gubbe e bäst att ha till att slå upp dom mot väggen eller ner till marken eller att få dom ring out????? Yoshimitsu!Han sparkar bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jag har lvl 27 och är på underground prison den är svår man möter maxi vad använder ni för gubbar jag har haft yunsung hela tiden B) fega med voldo spring mot dem och sedan vertical attack funkar bra annars... FEGA skiten ur de jä*la gubbarna med raphael (vet ej stavning) det hållet de är åt sedan vertical attack och lyckas du få dem till kanten finns ju alltid motsatt håll mot dem två gånger sedan vertical attack sedan är de borta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Yoshimitsu är min favorit! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 han är bra men jag gillar inte hans vapen den som har coolast vapen är iaf astaroth och great maulen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 (redigerat) Hur mycket exp behövs det för att få lv79. Jag har ungefär 68389exp Jag tror att man fick ett level på var 10000de eller 100000de exp point ps.Jag har bara ett extra mission kvar så har jag klarat hela weapon master Redigerat 21 Juli 2004 av Mihawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 efter att man klarat det ska man ju klara det igen :D min favvo är talin hon äger som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Jag e lv 72.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 hmm jag är nåt med lvl30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 efter att man klarat det ska man ju klara det igen :D min favvo är talin hon äger som f*n men jag har redan klarat alla uppdrag en gång o sen så fick jag extra mission på alla banor.och nu har jag bara ett extra mission kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 nightmare är bra att slå ut med men du ska du inte ha souledge vapnet det han börjar med alltså annars har jag kommit ganska långt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag är på level 92. ska satsa på 100. jag har hört att man får nått då men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ee.. lvl 73 fasst fick det för itne så länge sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg