Boisaren_nr1 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 japp gå in på options och gå sen längst ner och tryck så kommer du in så står där spara o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 e det ingen som kan fusk eller några bra guider på svenska???? jag kamn det kolal här det fiss över 7500 spelfusk tryck ------>här<-------[/url :rolleyes: :rolleyes: här skriver jag som jag kopierat från en anna n sida För att göra så att Maxi ska få vingar och flyga ska du trycka på Y+L+R+Y+B i huvud menyn. För att Rafarel ska slåss med en åsk blomma ska du trycka R+L+L+L+R i huvud menyn. För att Kilik ska ha ett träd istället för sin stav ska du trycka Y+Y+L+L+R i huvud menyn. För att Ivy ska bli en vandrande spikpinne ska du trycka L+Y+Y+Y+L i huvud menyn. För att Taki ska slåss med en lerkruka ska du trycka Y+R+R+L+Y i huvud menyn. ja oki men den går inte att trycka på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Ja, skall man sparka ner henne nerför avgrunden?=S kolla vad det står i början så kommer du nog fatta om du kan engelska :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 :rolleyes: :rolleyes: här skriver jag som jag kopierat från en anna n sida För att göra så att Maxi ska få vingar och flyga ska du trycka på Y+L+R+Y+B i huvud menyn. För att Rafarel ska slåss med en åsk blomma ska du trycka R+L+L+L+R i huvud menyn. För att Kilik ska ha ett träd istället för sin stav ska du trycka Y+Y+L+L+R i huvud menyn. För att Ivy ska bli en vandrande spikpinne ska du trycka L+Y+Y+Y+L i huvud menyn. För att Taki ska slåss med en lerkruka ska du trycka Y+R+R+L+Y i huvud menyn. vilken e huvudmenyn för jag får inte det till att funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 huvudmenyn e när man ska välja arcade mode,weapon master och såna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 oki tack men jag får inte det till att funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) ok ska försöka o leta upp mer fusk då! men alla som e här blio medlemmar på tryck där det står min hemsida min hemsida Redigerat 14 Juli 2004 av quaked_ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 oki shysst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Det e så svårt allså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 mmm,,,,,.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg