Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 skriv vad ni tycker att jag ska köpa en så länge har jag bara tänkt att köpa metriod prime och pkmn coluseum.. snääla tipsa mig!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 köp mp för det har kommit ut och så kan du köpa det som players chice ganska billit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ok ska köpa 2 an och tre kontroller!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 men köp ettan så har du en uppföljare att klara sen ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 e d en fortsättning alltså?? kan man köra mot varan där åckså?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 e d en fortsättning alltså?? kan man köra mot varan där åckså?? :unsure: inte i första men det är nog en uppföljare eftersom att det heter metroid Prime 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 bättre köpa tvåan det bästa är ju ATT MAN KAN KÖRA EMOT VARAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 men vill du ha ett bra multi player spel ska du köpa ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 oki tänker på båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ok men jag tror mp e bättre om du oftast kör ensam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 vad gillar du för spel ;) jag kan tipsa om zelda tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg