j0hn Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Jag skulle vilja att ni lägger till en funktion till forumet, jag är så trött på alla trådar där rubriken bara är "hjääälp" sen kollar man tråden och ser att det handlar om en spel man aldrig har hört talas om. Nu har jag slutat att kolla "hjälp" -trådarna då 9/10 gånger är det om något man inte kan hjälpa till med. Det verkar inte som att någon läser sunas tråd eller verkligen tar till sig den, och tänker på det när man skapar en tråd. ( http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=3758 ) Nu till funktionen, det vore bra om man kunde förhandstitta en tråd genom att hålla muspekaren på rubriken, och då se en liten bit av inlägget så man vet vad det handlar om. Min beskrivning var kanske inte den bästa, titta på denna sidan, håll muspekaren över en rubrik en liten stund så får ni se vad jag menar. x Eller det kanske bara är jag som stör mig på alla dessa "hjäälp" trådar? Redigerat 14 Februari 2005 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det där är en annan forumtyp. PhpBB. Det är är IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det där är en annan forumtyp. PhpBB. Det är är IPB. Och då kan man inte lägga till en sån funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (j0hn @ 07/07-2004 17:48:25) Det där är en annan forumtyp. PhpBB. Det är är IPB. Och då kan man inte lägga till en sån funktion? Det kan man säkert.Fast jag har då aldrig sett så på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 det var, en ganska bra idé... hur länge skulle man behöva hålla muspekaren för att texten skall komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 det var, en ganska bra idé... hur länge skulle man behöva hålla muspekaren för att texten skall komma fram. 2-3 sek var det där. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.