Backspace Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 När jag ska ta vägen till gym 6 på pokemon ruby/sapphire är det nåt som är i vägen som inte syns! Kan någon hjälpa mig? Jag har testat allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Gå till höger om staden, sen ner och sen när du är halvvägs över bron så kommer Steven Stone att ge dig Devon Scope som gör att du kan se osynliga saker. Gå och prata med saken och använd Devon Scope (svara Yes). Du kommer att möta en Clecon, när du har besegrat den så kan du komma vidare! Lycka till! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Gym 6 är väll inte det? Men du säjer helt rätt jonash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jo det är gym 6. I gym 5 möter man farsan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg