_Zelda_Majoras_Mask_ Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Hejsan Jag har letat hela tiden men hittar honom inte, vet nån vart latias finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst player benji Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Jag har hört att man ska flya och då KAN man möta latias(och latios.) Redigerat 8 Juli 2004 av player benji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zelda_Majoras_Mask_ Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Flya vart då. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Det finns en ö som heter Southern Island. Mer information finns här: http://www.serebii.net/pokemon_advance/southern.shtml :D P.S bliderna kan vara lit konstiga D.S :rolleyes: Redigerat 8 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Men...vart finns ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Det vet jag inte... :unsure: man måste ta båten dit, med en speciel billjett. Redigerat 9 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hur få man biljetten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Man needar Eon-Ticket!! hmmmm... tror det e min 1.000.000:de gång ja skriver de på fuska.se :P Redigerat 9 Juli 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Det vet jag inte heller... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 MAN BEHÖVER EEEEOOOOOOOOOONNNNNNNNNN-TTTIIIIIIIIICCCCCKKKKKKKEEEEEEEETTTTTT!!!!!!!!! hmmmm... tror det e min 1.000.000:de gång ja skriver de på fuska.se :P Jag tror inte att man behöver Eon Ticket, utan en annan slacks biljett. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 asså man måste ha Game Shark eller Action Replay. För ett tag sen gav nintendo ut dom till Klub Nintendo medlemarna! men nu kan man bara få den genom det ja sa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Genom vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg