JYCKEN Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 hur klarar man andra templet :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst klant Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 vet ej har samma problem :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzi1 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Om du menar Link to the past, undrar jag vart i templet du fastnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 så långt till vänster sen ner så kommer du ut.. asså du har väll power glove ... då kommer man ut där och så ska du upp till höger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jaaa jag klara 2:a templet tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag har klarat hela spelet vilken värld är du i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Om du har hittat silver handskarna så skall du gå åt vänster och det finns en massa gångar men jag tror att du skall gå så långt åt vänster som du kan men inte inn i nån dörr och så går du ner och tar den näst längst ner så kommer du ut! Då går du uppåt så att du kommer till en grotta med stenar framför! Lyft stenarna och gå in i grottan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 jag hr inte klarat swaamp palace för jag hittr ej till bossen ( jag har fåy hookshoooot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 det är lungt jag har klarat till femte kristalen jag har inga problem med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg