Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) tyrantiar kanske fick dom på byte?! Redigerat 9 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag brukar bara använda Blaziken...men ibland när jag tränar mina pkm så brukar jag ha Latias, Raquaza, Sceptile, Svampert, Kyogre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag försöker bara träna Groudon till level 100, han är nu på level 91, men det går lika bra med andras secert base(bättre). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 första: Wigglytuff lvl 100 andra: Smeargle lvl 100 (colloseum) tredje: varierar fjärde: varierar femte: varierar sjätte: varierar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tyrantiar kanske fick dom på byte?! ja, från mina andra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 första: Wigglytuff lvl 100 andra: Smeargle lvl 100 (colloseum) tredje: varierar fjärde: varierar femte: varierar sjätte: varierar ooo.... hur fick du dom i så bra levler... hur länge har du spelat och var tränar du? och hur många gåger har du klarat ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 han har nog spelat över 150 timmar typ hehe vill leka klok *lol* jag har en lvl 97 rayquza som min bästa och en swampert lvl 83 som nästbästa hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja har spelat ca 236 timmar nu och har då tre på lv 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag har spelat i 91 timmar och jag har två 100 pokemon, och min groudon på level 91. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg