alibaba Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag har fasnat på en ö som det bara e fåglar på och vad ska man göra när man har hjälpt upp den där tjejen upp på det dära vad det nu heter, mn vad ska man göra när man har gjort det?! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 hmm... skulle du kunna specifiera dig lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Menar du Dragon Roost Island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 då ska du du fånga vatten i en flaska sen ska du hälla vattnet på en rutten bomb blomma då kommer den att bli normal då ska du kasta den på den jätte stora stenen då kommer vattnet att forsa ut igen då kan du simma över till stället där du kastade fågel flickan då kommer du att se en öppning men du kan inte komma till den för att det är lava i vägen men då ska du kasta bomb blommor i händerna på statyerna som hänger på sidorna av lava pölen när dom är träffade kommer dom att falla ner i pölen och bilda en väg till öppningen gå in i öppningen nu är du i dragon roost cavern LYCKA TILL!!!! :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag visste det men ändå skickade jag inte det. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 det behöver du inte skriva... dessutom har han fått hjälp nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg