Gäst Sandkaka Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Hej! Vem av deltagarna hejar ni på? Jag tror att jag ska heja på Leif Svensson. Det är ju lite synd att det är sista året. Jaja.... Det finns ju andra såna tv-program.. Vem hejar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Leif skulle jag tro, men jag vet inte det är första avsnittet, jag tror att jag kommer att heja på Robban senare.. Han e cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Robban var ju cool idag.Han hejar jag på bland killarna. Jag hejar även på Emma bland tjejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag hejar på Emma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Bland tjejerna hejar jag på Mirre isåfall! Emma skadade ju säg idag, på tävling.. Inte så bra =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag hejar nog på Leif. Gillar inte robbans stil tycker han beter sig lite ohyffsat mot de andra deltagarna. Jag gillar inte det där med pakt, lite dålig stil. Det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag håller nog på Robban, det var skönt att tjocka tanten åkte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag hejar på Robban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Robban tror jag inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Robban hejar jag på bland killarna och Mirre blad tjejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag hejar på Leif bland killarna och Mirre bland tjejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 kent ska vinna! han var med i finalen i första omgången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.