Dannie Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Leif äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 robban och leif.......såg ni när leif hitta en data skärm i går=) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Jag hejar på Leif bland killarna och Emma bland tjejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Robban eller Mia vill jag ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Robban hejar jag på bland killarna och Mirre blad tjejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag hejar på Leif bland killarna och Mirre bland tjejerna Jag med dom är ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 ja vet itte vem ja hejar på, ännu....men robban e definitivt snyggast!!! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jag hejar på Leif och Robban blan killarna och Emma och Mirre bland tjejerna. :new_popcornsmiley: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Jag får väl säga Robban.. Han är grymmast =) Och ska man heja på nån tjej så blir det väl Emma eftersom hon är snyggast :P Heheheh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Leif e ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 nepp jag hatar den idioten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 vadåra? han e ju lett grymast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.