Gäst Tobbis Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Leif Hejade jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vilket lag hejar ni på då?? Jag hejar på Nord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Dåligt att leif drog men det var ju skysst mot hans sambo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det var rent av skit att Leif drog hemmåt tycker jag! Han var fjantig då tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Leif är det största fånet i i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Leif är det största fånet i i världen Han börjar ju grina varje gång han är där på robinson ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Robinson är bara rent fusk! Dom stannar ju bara där i en halv månad och dom får vara tillsamans och allt! Också gör dom det bara för pengarna! Den riktiga Robinson Crouse var bättre! Han gjorde det inte på fusk och var på en ö i 28 år! Han kanske fick lite sällskap av Fredag men det var på slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ja men så är dokosåpor tyvärr. Leif gjorde som han själv ville. På svt:s chatt med vincent sa han att han ångrade attt han var med i Robinson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 leif är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Robinson är bara rent fusk! Dom stannar ju bara där i en halv månad och dom får vara tillsamans och allt! Också gör dom det bara för pengarna! Den riktiga Robinson Crouse var bättre! Han gjorde det inte på fusk och var på en ö i 28 år! Han kanske fick lite sällskap av Fredag men det var på slutet! Inte i 28år i 7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 mirre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.