Bandyfluff Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 :D hur får man tag på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Man ska göra byteshandel med en massa grejer för att får Biggorons sword. Det första man ska göra är att prata med flickan med hönorna i Kakariko Village (som vuxen) och få en blå kycling av henne. Den ska man använda på Talon som ligger och sover på värdshuset i Kakariko Village och sen ge tillbaka kycklingen till flickan. Det är mera sen men jag hinner inte skriva mer nu, om du behöver mera hjälp kan du svara i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det har jag gjort för ett tag sen.. nu har jag nån "medicin" som jag skulle ge till hennes bror men han var försvunnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Står det inte nån tjej där han var förut då? Ge medicinen till henne så får du nånting istället. Har för mig att det var en trasig såg som du ska ge till den tjocka gubben utanför tältet vid Gerudo valley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag behöver ochså jjläåp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Med vad exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag behöver ochså jjläåp skulle underlätta om du skrev vad du behöver hjälp med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg