(=Sonic=Master=) Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 du klarar ut det med alla gubbar du har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar Ja men på tekken 2 så e det ju bestäda gubbar... typ om du klarar spelet med Law så får du Baek eller jur det nu stavas... eller sen kommer jag inte ihåg va så j**la längesen jag spela spelet f*n kanske 2 år sen nu eller nåt... det e ju gammalt. Tillverkas heller inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 ta en gube i taget bara börja från vänster och arbeta dig till höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ta en gube i taget bara börja från vänster och arbeta dig till höger jag tar dom inte i ordning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar Ja men på tekken 2 så e det ju bestäda gubbar... typ om du klarar spelet med Law så får du Baek eller jur det nu stavas... eller sen kommer jag inte ihåg va så j**la längesen jag spela spelet f*n kanske 2 år sen nu eller nåt... det e ju gammalt. Tillverkas heller inte längre. Jag har alla gubbar på tecken 2&3! Min favorit i tvåan är Baek (hans namn stavas så för er som inte vet), i trean är det Bryan och Hwoarang, dom är bäst enligt min mening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst thrihyfiw Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 tjena :!: man kan ändra nåt på inställningar och sen får man börja med mera gubbar då blir det enklare :P för att man får inte köra med samma gubbe hela tiden och när man ändrar till mera gubbar då får man starkare gubbar :roll: :) :shock: okej hejdå 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 tja! Jag ska köpa tekken 2 igen, för det var så längesen jag spelade det... hur var det man fick roger o alex nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 tjena :!: man kan ändra nåt på inställningar och sen får man börja med mera gubbar då blir det enklare :P för att man får inte köra med samma gubbe hela tiden och när man ändrar till mera gubbar då får man starkare gubbar :roll: :) :shock: okej hejdå 8) men det behöver man ju inte göra! Det är lätt att vinna alla gubbar förutom Roger och Alex! Hur fick man dom nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 okey nu vet jag hur man får hur man får gubbarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg