Hoppa till innehåll

tecken2

Rekommendera inlägg

gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar

Ja men på tekken 2 så e det ju bestäda gubbar... typ om du klarar spelet med Law så får du Baek eller jur det nu stavas... eller sen kommer jag inte ihåg va så j**la längesen jag spela spelet f*n kanske 2 år sen nu eller nåt... det e ju gammalt. Tillverkas heller inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar

Ja men på tekken 2 så e det ju bestäda gubbar... typ om du klarar spelet med Law så får du Baek eller jur det nu stavas... eller sen kommer jag inte ihåg va så j**la längesen jag spela spelet f*n kanske 2 år sen nu eller nåt... det e ju gammalt. Tillverkas heller inte längre.

Jag har alla gubbar på tecken 2&3! Min favorit i tvåan är Baek (hans namn stavas så för er som inte vet), i trean är det Bryan och Hwoarang, dom är bäst enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gäst thrihyfiw

tjena :!: man kan ändra nåt på inställningar och sen får man börja med mera gubbar då blir det enklare :P för att man får inte köra med samma gubbe hela tiden och när man ändrar till mera gubbar då får man starkare gubbar

:roll: :) :shock: okej hejdå 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjena :!:  man kan ändra nåt på inställningar och sen får man börja med mera gubbar då blir det enklare :P för att man får inte köra med samma gubbe hela tiden och när man ändrar till mera gubbar då får man starkare gubbar

:roll:  :)  :shock:   okej hejdå 8)

men det behöver man ju inte göra! Det är lätt att vinna alla gubbar förutom Roger och Alex! Hur fick man dom nu igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...