Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar

Ja men på tekken 2 så e det ju bestäda gubbar... typ om du klarar spelet med Law så får du Baek eller jur det nu stavas... eller sen kommer jag inte ihåg va så j**la längesen jag spela spelet f*n kanske 2 år sen nu eller nåt... det e ju gammalt. Tillverkas heller inte längre.

Skrivet
gubbar snälla hjälp hur vinner jag alla gubbar

Ja men på tekken 2 så e det ju bestäda gubbar... typ om du klarar spelet med Law så får du Baek eller jur det nu stavas... eller sen kommer jag inte ihåg va så j**la längesen jag spela spelet f*n kanske 2 år sen nu eller nåt... det e ju gammalt. Tillverkas heller inte längre.

Jag har alla gubbar på tecken 2&3! Min favorit i tvåan är Baek (hans namn stavas så för er som inte vet), i trean är det Bryan och Hwoarang, dom är bäst enligt min mening.

• 4 veckor senare...
Gäst thrihyfiw
Skrivet

tjena :!: man kan ändra nåt på inställningar och sen får man börja med mera gubbar då blir det enklare :P för att man får inte köra med samma gubbe hela tiden och när man ändrar till mera gubbar då får man starkare gubbar

:roll: :) :shock: okej hejdå 8)

Skrivet
tjena :!:  man kan ändra nåt på inställningar och sen får man börja med mera gubbar då blir det enklare :P för att man får inte köra med samma gubbe hela tiden och när man ändrar till mera gubbar då får man starkare gubbar

:roll:  :)  :shock:   okej hejdå 8)

men det behöver man ju inte göra! Det är lätt att vinna alla gubbar förutom Roger och Alex! Hur fick man dom nu igen?

• Skapa ny...