Swooper Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Äntligen! En person som spelar Avernum! Det är roligt att man träffar på ett Avernum-f*n! Himla roligt! Behöver du hjälp med något, Swooper? I så fall kan jag kanske hjälpa dig. Är du medlem i Spiderweb-forumet? Ifall du är det, vad är ditt användarnamn? *Till alla som laddar ner det, berätta för mig vad ni tycker om Avernum-spelen sen!* :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Hehe.. Jag behöver inte hjälp än iaf men du kommer nog få lite frågor av mig senare om det blir svårt.. :student: Nej, jag e inte medlem i spiderweb-forumet men ge mig gärna adressen dit!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Det är bara att gå in på Avernum-sidan, och klicka på knappen forum på sidebar. Du ser själv på den bifogade bilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Tack! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 eh.... huh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 eh.... huh? _Death_äll och skriv så att jag fattar.Vad menar du med "Eh.... Huh?"? Jag fattar inte. Var snäll och skriv vad du menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ketchup Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg