j_l333 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Jag har klarat 33% av spelet och ja e i ett stort rum där ja precis har puttat ner en sten i ett hål men sen vet ja inte vad ja ska göra.. Mycket tacksam för svar...
Claudia Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Here comes the expert... not.... Jag fastnade oxå där. Det du ska göra är att gå tillbaka. Backa till rummet där du var innan du kom till the baths eller kapitlet "theres something glowing up there...". Rummet där du slogs innan du hoppade ner bland pendlande spik ehh... stockar eller vad man ska kalla det. Vet u vad jag menar? Du hoppar ned till botten bland spik stockarna, hoppar över spikarna m h a stängerna där du gör volter. Hoppar sedan från vägg till vägg upp till kanten där nästa spikstock är för att sedan komma till rummet där du puttade ner stenen. Efter det så ska du putta ner stenen till bottnen av stället där du puttar den till en vägg för att sedan springa upp för väggen. Där väntar en vit grej som låter... vad det nu heter... sand! Desert Sand! Som du tar upp med dolken... Nu tänker jag inte hjälpa dig mer. Tråkigt om jag förstör all glädje. Om du behöver mer hjälp, mejla mig. Jag har varvat spelet sju gånger. Jag kan det mesta utantill, annars kollar jag upp det... oki? :cool:
Rekommendera inlägg