cool_boy Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ska ni köpa leaf grean,fire red eller diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) köp leafgreen eller fire red. diamond är inte pokemon! Redigerat 9 Juli 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) diamond är ett pokémonspel= sant. men det har inte kommit till sverige samma med green och Jade! dom har inte kommit till sverige men finns i japan! Glömde säga ja ska köpa LG. man kan beställa på cd-wow och då kan man få det typ den 10 oktober för de släpps på den sidan den 4 oktober! Redigerat 9 Juli 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Fire red och Leaf green har funnts i japan sen Januari eller februari! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag ha Diamond...Jag ska köpa Fire Red men inte i Sverige... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ska du köpa det i USA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 HUR KOMMER MAN TILL CD WOW. SKRIV IN EN LÄNK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jag ska kanske köpa d i Kina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ska köpa fr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg