sad sack Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Ja, för jag tror inte riktigt på dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 "ULTIMATE CHEAT" kan man köpa till olika spel.du kan man utöka spelen och även använda skitbra fusk. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 "ULTIMATE CHEAT" kan man köpa till olika spel.du kan man utöka spelen och även använda skitbra fusk. :Di så fall vilka affärer? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 kan nån säga hur man får alla gubbar förutom mewtwo jigglypuff o marth o roy o dr.mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 kolla i guiden på fuska.se ifall de finns nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 :wink: man kan inte fåmaster hand för han har fler attacker en man kan göra¨. Man kan vara giga bowser med A0ction Reaplay dom andra kan man inte heller vara, fast om jag får se en bild på dom så troj jag på att man kann vara dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Vad är A0ction Reaplay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 en skiva som man kan använda till att fuska med :!: :oops: Oj det heter Action replay http://www.webhallen.com/prod.php?id=13475 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag upprepar det b sa: I vilka affärer finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Ingen aning. Det ända jag vet är att det säkert ett stort fejk. Annars är det misstänksamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 min kompis har ultimate cheat saken o han köpte den när han var i USA... /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 min kompis har ultimate cheat saken o han köpte den när han var i USA... /V / / l hmmmm.... jag litar på dig men lite osäker en gång var det en som sa att man kunde få ganondorf på SSB N64 och det tror jag inte på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg