mrblack Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 phendrana drifts jag ska skuta up en dör men den luser inte rumet som jag är i heter ruined courtyard jag har fott värme kamra prisis nyss <_<
Wind fox Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Vad? :huh: Jag är ledsen men kan du förklara och skriva bättre? :(
K.K. Slayer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 skjut en supermissil på märket ovanför dörren,ta på Thermal visor och skjut på märket med Wave Beam så att dörren får strömm
mrblack Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2004 men det hender inget jag har skutit ass monga skott på dör ****** men det hender inget kan någon säga hur man ska göra :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: bossen är tre rum ifrån där jag är
Metroid Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Ja har kommit till phendrana drifts och har bara power beam eller vad den hette nu. finns det någon mer beam innan man kommer till phendrana drifts.! Säj klart o tydligt vart den finns om det finns nån! Finns det inte wawe beam innan man kommer till phendrana drifts och finns det inte super misil innan också? Ge mig ett bra svar så jag kan hitta lätt om det finns nån :D
Metroid Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Falco Du ska ladda upp power beam o sen tryck y när du håller i a Så skuter du en super misil Prova B)
Gamer 1 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Ja har kommit till phendrana drifts och har bara power beam eller vad den hette nu. finns det någon mer beam innan man kommer till phendrana drifts.! Säj klart o tydligt vart den finns om det finns nån! Finns det inte wawe beam innan man kommer till phendrana drifts och finns det inte super misil innan också? Ge mig ett bra svar så jag kan hitta lätt om det finns nån :D Power missile och wawe beam får man efter att man har kommit till phendrana´s drifts...... Och för att öppna dörrar utan el så behöver du wawe beam och ett visir.... Kommer inte ihåg vad visiret hette.... Men det behöver man.... För att se var man ska skjuta....
Rekommendera inlägg