Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Kan man inte hitta Dragon scale nånstans istället för att fånga en pkm som håller i den?Eftersom jag ha så otur me Seadra!Och jag kommer inte ihåg vart nån annan pkm som kan hålla i den!
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 man kan bara få horsea och man kan få den på bagon men det e jävligt ovanligt och man kan sno den från Dragon Tamer Nicolas Shelgon! han har har shelgon 4 gången man möter honom! jag har mött honom 3 gånger men han vill inte möta mig igen! jag blir galen på den tränaren!
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Jag ha inte mött en enda Horsea på en timme!
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Men jag förstår inte riktigt me sno...hur gör man d?Och vart e den tränaren då?
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 du använder en lombre eller nån i hans stadie som kan theif på lv 37 eller så använder du linoone som kan lära sig covet på lv 35... men se till att ha den pokémonen du använder (jag ska använda linoone)är på ca lv 50 för att lyckas!
senig Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 *lol* man hittar horsea där det e över mycket ström(havet) vänster om fortree city
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Jag vet men jag få så otur me d!Jag möter den så sällan man kan möta den lixom nästan aldrig!
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 *Svimmar* Så jobbigt? ja fångade en ny linoone för jag hade 3 hm på min gamla så jag ska träna upp den till lv 50 och försöka fp dragon fang i battle tower...
Ratiasu Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2004 *Suck* Nu ha jag en Linoone som e på lvl 28...Några lvl te så räcker d och jag måste klara pkm ligan först!Ha nästan lust att ge Linoone Rare Candy!Hur orkar man egentligen?
Rekommendera inlägg