HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Vart ska man vara i Granite Cave för att hitta nosepass? och glittrar det till på en shiny pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 1: ha rock smash och slå sönder stenarna så kan du hitta honom! jag hitta honom på 9 stenen kanske... 2: Nej. jag tror inte det.. den e nog bara en annan färg! det märker du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Man kan hitta Shiny pkm överallt på gräset och m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 han frågade inte var man hitta dem.. :P han frågade om du glittrade till som på silver guld och cristall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 the Golden oak rules Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 varför skriver du de?!?!?!?! och varför äger han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jupp, de glittrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Vart finns det stenar i Granite Cave? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 nosepass kan man möta vart som helst i grottan! men bara på Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag har mött den i en sten på Sapphire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag har Ruby... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ha aldrig mött och ha aldrig tänkt möta den heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg