The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vad ska man göra inne i sealed chamber? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 du ska använda dig först sen kommer jag inte ihåg och sen ska du bara stå och läsa... använd braille kartan som finns längst bak i handboken eller på gamefaqs.com... och översätt det som står längst frami rummet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Man ska göra "DIG attacken" längst upp på skriften... och när man går in där ska man ha Relicanth först i teamet och Wailord sist i teamet... och trycka på skriften längst upp... då står det att några dörrar öppnades nära... då kan du hitta Regibröderna i dom 3 grotterna. På RegIce's grotta (Ovanför Dewford town) skall du ha skriften framme en stund(2-5 minuter), du ska bara vänta, sen öppnas en dörr. På RegiRock's grotta(Gå neråt vid sandstormen) ska du gå fram till skriften, sen 2 steg höger, 2 ner och göra strength. På RegiSteel's grotta(Route 120 eller 121)ska du göra fly i mitten av grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vilka e Relicanth och Wailord?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Wailord är wailmer's utveckling och relicanth ser ut som en sten pokemon(fast en fisk och man kan bara fånga honom under vatten). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har en av dom selsynta pokemonen och försöker fånga regice. is typen.... svårt att använda pokeboll på. vilken pokeboll är effektivast mot regice? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har en av dom selsynta pokemonen och försöker fånga regice. is typen.... svårt att använda pokeboll på. vilken pokeboll är effektivast mot regice? master boll såklart!!!!fast jag fångade honom med ultra boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ja okej. men vart under vattnet finns fisken då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 öh.....om man inte har master ball? jag använde den på öh....mins inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har problem med att hitta wailmer vart finns den? har nästan tittat överallt =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ett tips för wailmer.... gå till mossdeep city och fiska med super rod och en pokemon napar lite här och där..... en pojke i staden säger att man kan se och om man vill fånga wailmer runt ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg