HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hur kan man göra så sin pokèmon hatar sig så mkt så möjligt? vill att attacken "Frustration" ska bli så bra som möjligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 dy bara gör så att den svimmar i en match... och den får absolut inte ha Soothe Bell på sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 fasst jag har ente ens Frustration.. för jag har inte haft nån som hatar mig när jag har snackat med gubben som ger en det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Okej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Va menar du exakt me hata?Vill du att den hata dej så att den inte lyder eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 nej så att den hatar en och då får attacken Frustration mer kraft! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 nej så att den hatar en och då får attacken Frustration mer kraft! därav namnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Gör så dte svimmar några gånger? Kan man inte bara låta den dö? Stänga in den i datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 vilken gubbe e det man ska prata med för att få den?? är det han i soffan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg