miffot Skrivet 23 November 2003 Rapport Skrivet 23 November 2003 Just nu har jag Windows XP Home Edition men jag vill byta till Professional...jag har försökt att ta bort XP men jag vet inte hur man gör! Kan ni hjälpa mig och säga hur man gör!? :cry: Citera
Splash Damage Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 du måste ha en proffesional cd och sätta i den i driven sen tror jag du får följa instruktionerna. Citera
Joe Cool Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 vad du en gör så ta inte bort XP innan du insallerat Poffesional för då kommer datorn att gå sönder!!!! Citera
rinosaur Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 min pappa kan fixa allt möjligt och datorerna går inte sönder om man tar bort xp då försvinner bara operativ systemet och windows men man kan installera på ett annat sätt, jag tror det var genom nåt som hette "dos" eller liknande... :mrgreen: Citera
Splash Damage Skrivet 26 November 2003 Rapport Skrivet 26 November 2003 Man ska inte ta bort det du ska ha en cd och fixa därifrån. Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 29 November 2003 Rapport Skrivet 29 November 2003 Lämna in datorn till en som kan sån't. Annars kan det gå åt skogen med din dator. Citera
Himanka Skrivet 29 November 2003 Rapport Skrivet 29 November 2003 NEJ DU SKA GÅ IN PÅ KONTROLLPANELEN SEN LÄGG TILL ELLER TA BORT PROGRAM DÄREFTER BORDE DET FINNAS ETT PROGRAM SOM HETER NÅT AVINSTALLERA XP ELLER NÅT SÅNT DÄR KLICKAR DU PÅ SEN ÄNDRA/TA BORT DÄREFTER om du har skivan till proffesionell assa SÅ SÄTTER DU IN SKIVAN SEN DEN HÄR DATORN O SEN D SEN INSTALLERAR DU DET 8) 8) 8) 8) Citera
Himanka Skrivet 29 November 2003 Rapport Skrivet 29 November 2003 när jag sa d så menar jag diskenheten D: Citera
henk_a Skrivet 2 December 2003 Rapport Skrivet 2 December 2003 man behöver inte ta bort xp för att göra det... men va f*n vill du byta för? om du spelar spel borde du iaf rekommenderar jag dig att inte göra det... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.