Hoppa till innehåll

Var?

Jimpa_93

Vart bor ni?  

85 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Ni som tar annat bara för att ni bor en mil från nån stad där så borde ni tänka efter...(Menar inte dig Uni för NYköping är ju typ 10 mil från Stockholm+att det är en stad)

Jag bor i Ösmo,5 mil från Stockholm men jag tog Stockholm

Jag bor 3,2 mil frå västerås och 8,2 mil från Stockholm men Enköping är Sveriges Närmaste STAD.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lajv= Levande rollspel, du klär ut dig till en Orch, alv, människa osv. och spelar en roll som du själv hittat på. Sedan lever du ut rollen under ett par dagar. Du kan även göra mjuka vapen som du slåss med. Ska spela livvakt eller fd lönnmördare nu i höst. Har en jätte snygg ringbrynja som väger 10 kg som jag ska ha på mig i tre och 1/2 dygn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stockholm i mitt hjärta.... Men jag vill bo på gotland. Jag menar, medeltidsveckan är det mest underbara som finns. Har aldrig vart på den men...

Sen vill jag bo i Västerås, ett annat härligt lajvställe! Är det några lajvare här?

Nej men en av mina kompisars laivade för inte så länge sän i västerås.

Har du varit i Västerås någon gång?

[Q?UOTE]QUOTE (muu @ 09/08-2004 20:03:08)

du har stavat fel på växjö

Farligt

JÄTTEFARLIGT <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...