Uno Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jag vet att jag redan har gjort en men ingen la märke till den så jag gör inte ny om jag får På lördag i maisemore är det event för 1 years Anniversary Alltså att aspy fyller 1 år Och jag säger MISSA DEN INTE för du kan få bra saker Event items Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 var droppa de events item Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Dom droppar inte här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag mena i aspereta vilken ställe slime kingdom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Vet inte var online hela tin så fåru veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 du vad heter du på aspereta och var är det där spawn mokey ska man döda de så att man får events item eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 spawn monkey betyder apa föds där monkey spawns är där den kommer upp, eventen är inte förrens måndag lr tisdag så idag lr imorrn, dom får ju ny server snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Nej Monkey respawn var ett av evenetsen som var men det fanns ett tilll som hette zombie event weak zombie droppa 10k för varje gång du dödade en zombie och det var jag på och jag fick 640k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 LOL e nån utav er me i en guild vill gå me i en, blev kickad ur min förra, men söker nu en ny, jag e warrior lv36 snart 37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jag äger en guild men den har inte många folk bara så att ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 lol gick me i en guild idag, har kommit till lv40 nu woooo var nån online igår när lotteriet var?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.