Gäst PoisoN Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 var hittar jag lugia i silver???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 du behöver silver wing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Du får den inne i den nordvästra Whirl Island :) Men du måste ha fått HM 6 eller 7 först(dem heter Whirlpool och Waterfall) som jag inte vet riktigt vart du får den :unsure: Men Silver Wing(som krävs för att se Lugia) får du när du spöat Team Rocket i Radio Tower som finns i Goldenrod City Väl inne i grottan(nordvästra Whirl Island) ska du bara hitta ett vattenfall och använda Waterfall framför vattenfallet så åker du upp för det, surfa till höger och åk ner för vattenfallet där :) Sen ska Lugia finnas i den största grottan nedanför vattenfallet du möter honom på lv.70 har jag för mig ^_^ PS. Lugia är ganska svår att fånga så ha minst 5 fast balls, 30 poke balls, och 15 ultra balls i beredskap ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) ok tack för all hjälp Redigerat 10 Juli 2004 av kalle_anka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 hehe grymm bild kalle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg