PiZZa Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Skrivet 10 Juli 2004 Det här är ganska pinsamt att fråga men jag håller på att klara alla svårighetsgrader på detta underbara spel med alla items man kan absolut inte hitta SOCOM suppressorn på EASY, kan någon vara så snäll och hjälpa mig?!.
Claudia Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Jo den hittar du i strut A bottom. Där Raiden simmar upp första gången du ser honom. Samma rum där du... hur långt har du kommit? Har du klarat någon svårhetsgrad ännu? Iaf.. i samma rum där du fryser gigantus bomben. Du går längst kanten av polen tills du ser ett räcke. Hoppa över räcket och klättra längs sidan av polen tills du kommer förbi väggen/gallret. Efter det så hoppar du över räcket igen så att du kommer på rätt sida. Där finns M9 i Very Easy Mode, Rakapparat i Normal, hard och Extreme Mode och Suppressorn till... vänta nu. Jag ändrar mig. Socom supressorn tror jag finns i ett rum i Strut F Warehouse. Du går in i rummet där Noden finns och letar efter en ventilations trumma. Kryp igenom trumman och du kommer till ett rum där socom supressorn finns tillsammans med lie ammonution. Kolla bägge ställena. Kommer inte ihåg vilket det var, men jag tippar på det senare. Vad som finns nere i Bottom of Strut A kommer jag inte ihåg, men det var något användbart. Easy, va? Jag kör just nu på Extreme, då börjar det bli svårt... Menar inte att skryta. Man måste ju klara alla svårhetsgrader för att få alla Dogtags. Är det vad du håller på med?
Rekommendera inlägg