cwsun Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 hej jag ligger precis där hermione får Reparo besvärjelsen och sen har jag gått över en bro där det är två/tre osynliga gubbar med lyktor men det går inte att skada dom. och sen är gången som går vidare blockerad med is och jag kommer inte vidare vad skall jag göra?? :blink: :huh: du är :cool: om du svarar [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jean-Robert Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 :D Du Ska Gå Tillbaka Till RoN OCh Harry Och Sen Göra Reparo På Träbiten Under Kontakten Sen Kommer De In. Bli Till Ron Och Besegra De Där Onsynliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cwsun Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Hur ska jag besegra dem? :unsure: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jean-Robert Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Först Andvänder man lumos duo och sen gör man flipendo ett par gånger på de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cwsun Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Hur får man Lumos Duo?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jean-Robert Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 I Banan Neville Och Gengångaren! Det Är Nån Bana Längre BAK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 HEJ!!! du tar reparo besvärljsen och går bort till den andra bron och gör reparo på dem trasiga lådorna och sen trycker du på en knapp så att harry och ron kommer ut, då tar du ron och springer bort och gör hans besvärljse!!! så klarar du det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jean-Robert Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Hallo, NeoX Kan Du Läsa Jag Har REDAN Skrivit Det! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg