NosH Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Hur kommer man till star world. stället är en stjärna.Jag har kommit dit förut men jag glömt bort hur man kommer dit snälla hjälp.
MMX Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Det finns flera vägar! En är i börgan, klarar du första banan du kan Flyga på så kommer du till en vattenbana klara den, så kommer du till en Spökbana tror jag, klarar du spökbanan på rätt sätt (finns 2 sätt) så kommer du till stjärnan En annan är när du har klarat Andra slotten kommer du in i en "grotta" eller du går in i en port! klarar du banan där på rätt sätt (finns 2 sätt) kan du gå upp och där kommer en ny bana som om du klarar den på rätt sätt (fnns ä sätt) så kommer du till stjärnan Har glämt alla namnen så hoppas du förstår förklaringen :P
Gäst henke37 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Entreerna till star world finns: Efter secret ghosthouse(mini boss) i andra världen I den hemliga delen av tredje världen(redan beskriven ovan) Hemlig väg på nedre bron(hoppa under normala utgången) I skogen efter banan med platformar (nere till vänster på kartan) Vid koopas slott(framdörren)
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Den lättaste är den efter slottet vid skogen!
Rekommendera inlägg