NosH Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 vad är det svåraste spelet till nes själv tycker jag shadow warriors fast jag har inte spelat så många spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Nästan alla spel är svåra men undra om inte Gun Shome är svår fast det finss svårare men jag kan inte komma på nån förutom The Legend Of Zelda: Links Adventure, den är svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickeb Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Det finns bara ett svåraste, och det är Dragon's Lair. Jag (och många med mej) kommer inte förbi första skärmen ens...och kommer man förbi den så dör man på andra skärmen...det är lag på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Det finns bara ett svåraste, och det är Dragon's Lair. Jag (och många med mej) kommer inte förbi första skärmen ens...och kommer man förbi den så dör man på andra skärmen...det är lag på det. är det roligt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gimil Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 jag har spelat 40 NES-spel (inte klarat 20 av dom) ett spel jag alldrig har klarat är the adventurs of link ........jag har hand bocken ......fusk .......men klarar det inte ändå .........men spelet är inte omöljigt inga spel är omöjliga ..........spela tills du får spader ..........elller släng ut spelat genom förnster om det inte gåt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg