Uno Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) :huh: Har du verkligen varit där ? När exakt var du där ? Eller har du bara kollat på super play dvdn? Har du testat resident evil 4 ? jag provade det och det var kul och jag var i LA funderade först japan men la vart lite billigare ja och monkey island 5 kanske kommer ut snart Redigerat 17 Juli 2004 av GeTGoDiZ Citera
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 TranceMaster såg du gta sa? :wub: ^_^ Citera
Gäst Red_fox Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) Jah skulle också villja vara där :( Redigerat 18 Juli 2004 av Red_fox Citera
TranceMaster Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Jah (jaG heter det) skulle också villja vara där :( Föstår dig! Vi menar mässan i LA! Synd om Nintendo (det fanns nog inge utrymme ;) :( ) Mässan är för alla plus att miin bror jobbar på Nintendo som jag sagt tidigare jag va där med han! . (punkt) SLUT Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.