Hoppa till innehåll

E3 Mässan!


TranceMaster
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo men det var ballt att få spela PSP och N DS med sonic adda mig på MSN om ni vill ha bilder!

Ok... Jag skulle också vilja vara på det.... Jag har några frågor:

 

Spela du nånn av dem här spelen!?: Paper Mario 2, Resident Evil 4, Star Fox Armada.... Isåfall.... Var dem bra?....

 

Du hade spelat ds och psp också.... Sa du.... Hur var det att spela med DS?..... Med touch-screen och allt.... Vad tyckte du va bäst mellan dem två?....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag var i Los Angeles!

 

Jag spela alla möjliga spel, och spelade DS och PSP, de är så jä*la sköna ett tips köp nån av DS och PSP när de kommer ut och jag ska nog köpa DS men det kommer kosta runt 2000kr de är ju inte direkt gratis! Och sist men inte minst fick jag spela Halo 2 aaa jag dör om jag tänker på det!!! Det är klart värt ett besök det var ett av de roligaste i mitt liv faktiskt!!! Åk dit nästa gång!!!

Redigerat av TranceMaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mässan är i los angeles jag har spelat resident evil4 det var svårt en kille var på en bana och det var en boss tror jag hade en bränt huvud och hmm större en han man är så är han 5ggr han hade inga vapen den bossen

Redigerat av Ruffy.D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

E3 mässan är bara för speciellt inbjudna personer. Om jag har rätt ljuger du totalt isf.

 

Sen så  gick E3 mässan i Japan också. Stackars Nintendo höll till i en Lastbil. (är jag i rätt mässa nu?)

Ehm, får man fråga vart du fått den informationen ?

 

EDIT: Här snackar vi om E3 mässan i LA..

Redigerat av Ness~
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...