Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 va DS bra då? skulle också vilja åka dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jo men det var ballt att få spela PSP och N DS med sonic adda mig på MSN om ni vill ha bilder! Ok... Jag skulle också vilja vara på det.... Jag har några frågor: Spela du nånn av dem här spelen!?: Paper Mario 2, Resident Evil 4, Star Fox Armada.... Isåfall.... Var dem bra?.... Du hade spelat ds och psp också.... Sa du.... Hur var det att spela med DS?..... Med touch-screen och allt.... Vad tyckte du va bäst mellan dem två?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Var finns den mässan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 den Fanns i LA den e slut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 :huh: Har du verkligen varit där ? När exakt var du där ? Eller har du bara kollat på super play dvdn? Har du testat resident evil 4 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) Jag var i Los Angeles! Jag spela alla möjliga spel, och spelade DS och PSP, de är så jä*la sköna ett tips köp nån av DS och PSP när de kommer ut och jag ska nog köpa DS men det kommer kosta runt 2000kr de är ju inte direkt gratis! Och sist men inte minst fick jag spela Halo 2 aaa jag dör om jag tänker på det!!! Det är klart värt ett besök det var ett av de roligaste i mitt liv faktiskt!!! Åk dit nästa gång!!! Redigerat 13 Juli 2004 av TranceMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag undrade inte var du var utan när du var där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) mässan är i los angeles jag har spelat resident evil4 det var svårt en kille var på en bana och det var en boss tror jag hade en bränt huvud och hmm större en han man är så är han 5ggr han hade inga vapen den bossen Redigerat 14 Juli 2004 av Ruffy.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 E3 mässan är bara för speciellt inbjudna personer. Om jag har rätt ljuger du totalt isf. Sen så gick E3 mässan i Japan också. Stackars Nintendo höll till i en Lastbil. (är jag i rätt mässa nu?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Ja det var lite trångt men det var roligt! ooo det har du rätt i ... jag var ochså där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) E3 mässan är bara för speciellt inbjudna personer. Om jag har rätt ljuger du totalt isf. Sen så gick E3 mässan i Japan också. Stackars Nintendo höll till i en Lastbil. (är jag i rätt mässa nu?) Ehm, får man fråga vart du fått den informationen ? EDIT: Här snackar vi om E3 mässan i LA.. Redigerat 15 Juli 2004 av Ness~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 finaly man du snackar jo från andra galaxen vi snackar om e3 mässan och så kommer du meed japan läst innan du skriver och det är inte alls för speciala gäster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.